7. feb. 2012

Anonyme Timeglass 2012 er igang med utfordring nr 1! :)

Heisann alle sammen

- endelig er Anonyme Timeglass i gang

Som vi har skjønt er dere alle veldig spente på hva dette vil innebære.
Så her kommer reglene:

* Du må alt ha meldt deg på her
87 påmeldte og du er forhåpentligvis 1 av dem (!!!)
* Du må lage ny kreasjon til hver oppgave (ikke publisert før, men kan kombineres med andre utfordringer - men hovedsaklig til AS)
* Du må levere innen 23:59 påfølgende dag
* Du må levere til alle 4 oppgaver for å kunne vinne

PS: husk å les hver enkelt oppgave og at TEMA alltid skal være inkludert

Nye oppgaver annenhverdag - totalt 4 oppgaver skal være fullført :)


Tema for Anonyme Timeglass 2012 er
(bla lenger ned for dagens oppgave)

VALENTINE eller KJÆRLIGHET

Du kan selv velge om du vil lage ett valentines- eller kjærlighetsrelatert kreasjon til kjæreste, venninne, mor eller far osv

Du kan videre velge hva dette innebærer, men det skal vise KJÆRLIGHET eller HJERTER o.l. - det viktigste er at vi ikke er i tvil

- du kan videre velge selv om du lager kort/LO/kreasjoner




Anonyme Timeglass del 1 starter i dag 7. februar
Oppgaven: Farge
Rødt eller Rosa skal være hovedfarge

Frist for innlevering: 8. februar 23:59



Sponsorer!
(denne listen kan bli større i løpet av uken)
Altså 1 vinner får alt 
(mulig vi har noen overraskelser også)

Pretty deSIGN

Sponser med 20 motiv/bilder

**********



**********

www.korthobby.no

************

Gobal hobby 

Vi en importør og grossist av kreative varer, og vi har masse spennende varer innen papirhobby og scrapbooking. Vi sponser dere med ett sett med Touch Twin Markers, med 12 farger i settet som heter Soft Pastel. Settet har en verdi på kr 299,-
Vi har og en kreativ blogg, ta gjerne turen innom den her

************

Så har jo DT stilt med litt inspirasjon denne gang og



Gro


Pia

Merete



Mette



******

Hvem kan delta ???
Jo - du som har meldt deg på her !!
Og for all del husk å les reglene øverst her :) 

I mangel på å finne ett fysisk timeglass ber vi deg følge med på nedtelling i inlinkz´n under





10 kommentarer:

  1. hvorfor ble ikke jeg med på listen? hva gjorde jeg feil? :)

    SvarSlett
  2. Elsket denne utfordringen... morsom.. glad jeg meldte meg på..

    SvarSlett
  3. Åh, så mye moro! Her ble det Tim Holtz for "alle penga".. :)

    SvarSlett
  4. Moro :) ......så glad jeg meldte meg på. Håper jeg rekker de 3 andre også.

    SvarSlett
  5. Hjæææælp!!!! Litt stressa...men fryktelig morro og da ;)

    SvarSlett
  6. Jaaa - jeg greide det. Superartig! Gleder meg allerede til neste :)

    SvarSlett
  7. Jaja...Får bli med på de andre oppgavene, selvom vinner sjangsen ikke er der lenger. Men sånn går det når man ligger rett ut med influensa, samt resten av familien har det...

    Lykke til jenter... :oD

    SvarSlett
  8. Jippi, midt i oppkastsyken og alt klarte jeg å levere med 14 min. margin :) Dette var skikkelig moro, gleder meg til å se utfordringen i morgen <3<3<3

    SvarSlett
  9. Venter på ny utfordring allerede jeg!!!! ;-)

    SvarSlett
  10. Gleder meg til neste oppgave :)

    SvarSlett

Tusen takk for at dere deltar hos oss i Anonyme Scrappere