7. aug. 2010

Vinneren av Utfordring #2

Vi beklager at vinneren igjen blir publisert seint, kanskje vi bare skal vurdere å flytte anonsering av vinneren til lørdag på permanent basis. ;)
Det var tøft å velge mellom alle favorittene våre, og denne gangen endte vi opp med å måtte ta loddtrekning mellom to kort. Vinneren av utfordring #2 er
Vi elsker fargene, det søte motivet, og den lekre pyntinga.
Spesielt det søte blomstrete papiret liker vi, og det røde bandet er prikken over i-en.
Gratulerer så mye! Send oss adressen din så snart som mulig,
så får du en stor pakke med limprodukter fra Glue Dots.
Vi fikk masse nydelige bidrag denne gangen også, her er seks av våre favoritter:


Linn


Renate Røverdatter


Gry-Heidi


Gro T


Marianne

Tusen takk til alle som deltok, både de nevnte og de som ikke er nevnt.
Vi håper dere blir med på utfordring #3, og de som kommer senere.

Håper alle får en flott helg!

2 kommentarer:

  1. Åh, så gøy at mitt kort vant!!!
    Tuuuusen takk! :D :D
    Ganske overraskende, det var jo så mange flotte bidrag!:D
    Takk for en flott utfordringsblogg, jeg skal sende dere adressen min!
    God helg til alle! ;D

    SvarSlett
  2. Gratulerer Camilla! Vel fortjen.
    Må si jeg ble overrasket over at jeg kom blandt de seks..utrolig morsomt:)

    SvarSlett

Tusen takk for at dere deltar hos oss i Anonyme Scrappere