28. feb. 2012

Vinner og favoritter utfordring # 39

Da har vi noen favoritter og en vinner av utfordring # 39
                         
VINTER

Nok en gang var det masse flotte bidrag, og jeg har kosa meg når jeg har vært innom og sett på dem!
                                    
Her er de tre favorittene..



Syns det var en kjempefin LO, med et artig bilde og flotte detaljer!




Imponerende arbeid dette her!! Og med så mange lekre detaljer!!


                                 
Nydelig gjennomført kort! Flotte farger og veldig lekkert fargelagt!


Så var det vinneren............................




 En aldeles nydelig LO med et nydelig bilde! Pynten og tittelen er bare superskjønne!!

Ta med deg tilhørende knapp om du har vunnet eller er favoritt som ligger i margen her :-)

Vinneren sender mail til anonymescrappere@hotmail.com og merk mailen med utfordring # 39

Tusen takk for alle de flotte bidragene som kom inn og gratulerer til favoritter og vinner :-))

2 kommentarer:

  1. Takk for at jeg ble en av favorittene!!
    Jeg er ikke så flink i "data". Kan ikke ta med "knappen", får det ikke til!!
    Jeg kan lage et innlegg på det, det kan jeg...
    Klem fra Anne-Eddie:) Masse flott inspirasjon hos dere!! :)

    SvarSlett
  2. Oi, så gøy!! Tusen takk! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at dere deltar hos oss i Anonyme Scrappere