20. feb. 2012

Gjestedesigner, februar!


Vi i anonyme scrappere er så heldige og har fått kreative Linda som gjeste designer nå i februar. Dette er ei kreativ dame, så gled dere til utfordringen hun kommer med litt lenger nede;)




Her er litt om henne og oppgaven hennes!

Hei alle sammen! Jeg har blitt spurt om å være gjestedesigner her i februar, og synes det er kjempe stas! Jeg heter Linda, er 30 år og bor i Egersund sammen med min mann Eirik og gutten vår Jesper på 4år. Jeg begyegnte å scrappe når jeg gikk gravid med Jesper, og har vært hektet siden! Jeg lager for det meste LOer, men det hender at det sniker seg inn noen kort og andre prosjekter innimellom. Jeg er med i det kreative teamet til Scrapshop og That`s just so cute. Cluster og white space er nok det som beskriver stilen min best, men jeg koser med også med vitage og scrabby. Jeg er glad i spreke farger, fiffige detaljer og har et litt barnslig uttrykk på mye av det jeg lager. For tiden er maling eller mist et must på majoriteten av det jeg lager, det gir så spennende effekter!
 
Oppgaven jeg har laget til dere blir dermed; 
bruk mask/stensiler med mist eller maling.



Linda er å så snill at hun stiller med denne flotte premien!


Den flotte bloggen hennes finner du her

DT sine bidrag:












                       

 
 
 Denne utfordringen står frem til 12 mars kl 19. Så da er det bare å finne frem tøffe og kreative stensiler, mist og maling...
Ha ei kreativ uke alle sammen!


2 kommentarer:

  1. Fantastisk flotte løsninger på oppgaven jenter!

    SvarSlett
  2. Tak for kåringen - jeg er meget beæret og stolt.

    SvarSlett

Tusen takk for at dere deltar hos oss i Anonyme Scrappere