24. juni 2011

Vinnere av bryllup!

Tusen takk for alle de nydlige og romantiske bidragene som er kommet inn på denne utfordringen. Vi har  kost oss med bloggene deres, og sett masse lekre og kreative bidrag!
Så over til de heldige vinnerene....

Bronse:
anonyme scrappere.

Den heldige bronse vinneren er: Aud Kirsten

Elsker dette enkle og rene kortet. Nydlig med sine duse farger og lekre form.
Sølv:
Bearly Mine Designs 2 valgri digisett


Den hedlige sølv vinneren er:


Hærlig og romantisk sett. Lekkert pyntet med roser, glitter, blonder og tyll.


Gull:
Johanna Sheen sponser 10 pund.




Den heldige gull vinneren er: 










Noe helt annerledes, flott laget med lekre detajer. Rosene og sløyfe båndet gav det hele et romantisk inntrykk. Ligger flere bilder i den flotte bloggen hennes!

Kan dere sende adressene dere til anonymescrappere@hotmail.com så sender vi dere premien!

Minner om heder og ære som fåregår på facbook siden vår. Ingen kriterier, bare til å laste opp bildet til albumet våres og legg ved evt blogg adressen under bildet:)


Ha en flott helg alle sammen!

Klem Marit

5 kommentarer:

  1. Var det bare gullvinner denne gangen?

    SvarSlett
  2. Ååh, for en flott overraskelse :-) Tuuusen takk for at dere har valgt meg, nå ble jeg helt satt ut, jeg :-)

    SvarSlett
  3. Kjempegøy å bli valgt ut. Mail er sendt;)

    SvarSlett
  4. Neida Merethe både bronse, sølv og gull.
    Bronse til Aud Kirsten, sølv til Jeanette og gull til Veronica:)

    SvarSlett
  5. Fikk bare opp gullvinneren skjønner dere, men nå ser jeg alle tre :)

    SvarSlett

Tusen takk for at dere deltar hos oss i Anonyme Scrappere