22. juni 2011

Utfordring # 25 Sommerutfordring!

Nå er det jammen meg sommer dere! :D
Tiden flyyyr avgårde å vips så er det sommerferie.
Det liker vi! ;)
Bading, grilling, shopping og masse fine stunder sammen med venner og familie.

Jeg elsker sommeren å nyter hvert eneste minutt, tar bilder og filmer som en gal når vi er på ferie. Må jo få med ALT som skjer. ;) hehe..
Det er ingen ting som er så artig som og se på det senere:)


Men over til våre sponsorer denne gang:



Sponsor:
Gull: Maja Design!

1 av hvert ark i Lantliv.

Å 1 av hvert ark i Skärgårdsliv.


Hösten 2004 lockade en god vän med mig på en kurs i scrapbooking.
Överväldigad av alla vackra papper och dekorationer fick jag inte mycket gjort den kvällen, men fast var jag!

Efter att ha varit en hängiven scrappare i ett par år väcktes idèn att prova att skapa egna mönster.
Jag har alltid älskat färg och form och eftersom jag då jobbade med digitaltryck fanns förutsättningarna nära.
I november 2007 startades MajaDesign och sedan dess har jag haft lyckan att arbeta med det som är min stora passion: Att skapa färgkoordinerade mönsterpapper.

Min ambition med MajaDesign är att tillhandahålla vintage-inspirerade, mönstrade papper av hög kvalitè för scrapbooking, kortmakeri och annat pyssel.

Link til butikken:



Sølv:
Crafty sentiment

3 valgfrie digistempler til vinneren


Bronse:
Anonyme Scrappere





Så var det tema:
Bli inspirert av ordet SOMMER!


Utfordringen varer fra 22. juni -16. august



Å nå i dette innlegget så kommer det kun 2 DT innslag for vi har valgt og dele opp det litt å minne dere på sommerutfordringen vår utover i juli.
Så det kommer flere etterhvert ;)


Ragnhild



Wenche




Vi gleder oss til og se hva dere kommer med på en så åpen oppgave som dette. :)
Håper dere alle får en kjempe GOD SOMMER!
Kos dere masse, masse ;) :D!


Jeg vil fortelle dere at 1 juli er det ACTION her hos oss, så bare og gled dere. ;) hihi...


Sommerklem fra Ragnhild!
;)








5 kommentarer:

  1. Å, de Skärgärdsliv-arkene har jeg sikla litt på. Er vel bare å kaste seg ut i det da...

    SvarSlett
  2. Da har jeg lagt til mitt bidrag. :)

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  3. Hei, da har jeg lever mitt første bidrag til Anonyme scrappere..:) og Gratulerer på etterskudd med 1-årsjubileum. Jeg ble for sein til den blogghoppinga. God sommer!
    Klem

    SvarSlett
  4. Hei. Kan bidrag 156 fjernes - merka ikke at jeg satte feil link inn...
    Lisbeth

    SvarSlett
  5. Jeg har laget flere bidrag til dere, men får bare til å linke én gang :)

    SvarSlett

Tusen takk for at dere deltar hos oss i Anonyme Scrappere