5. des. 2010

Vinnere av "Årets koseligste juleutfordring"







Denne utfordringen hadde vi i sammarbeid med Anne. :)













Tanken min bak bloggen "kreativ juleglede" er å få samlet masse forskjellig som har med julen og gjøre på ett sted.



Når det nærmer seg jul, er det mye som skal gjøres....Og hva er vel bedre enn å gi eller få hjemmelagede gaver, lage deilig julegodter, bake julekaker, eller bare kose seg med familie og venner rundt bordet med juleverksted? Med julepynt, julegodter, oppskrifter på deilig julemat.......ja alt:) Og, det er viktig å kunne ta med barna på det også!



Derfor er det også mye der man kan gjøre med dem:)
Mye i bloggen er laget av meg, eller de to guttene mine på 5 og 11 år.






Tema på denne ekstra utfordringen var


"JUL"


Dere kan levere alt dere lager til jul, alt fra julekort til strikkede eller heklede gaver, kaker, noe som er tegnet, sydd eller kokt, noe dere lager alene eller sammen med barna deres. Så lenge det går under temaet "jul".
Vi vil også gjerne se trinn-for-trinn-forklaringer, tutorials, eller gode tips og råd.


Dette er ikke et krav, men et koselig og velformulert
blogginnlegg kan være et lite pluss. ;)


Her blir det også mye premier å hente.
Totalt blir det hele NI premier.
Vi hos AS velger oss ut en hver, altså seks favoritter.
Vi kommer til å velge kun blandt de scrappede bidragene da.
Anne bidrar med tre premier til, som hun velger ut tre mottakere av,
blandt resten av deltakerne.
Premiene kommer i form av innpakkede julegver,
og derfor er det ingen bilder, det skal nemlig være en overraskelse.
De skal under juletreet sammen med resten av julegavene. ;)



Anne sine vinnere:

18 Lena



42 Elisa



91 Didle



De tre jeg valgte, valgte jeg egentlig mest for det er ting folk i gata kan lage selv til jul...... Og det er jo det jeg er mest ute etter i bloggen min:)
Det var mange lekre julekort der og, men likevel falt valget mitt på kula med sølvfolie, den kan også barn lage.... Såpene, for det er noe man kan lage og gi bort i gaver. Og englene, siden det også er noe man kan lage, og jeg har ikkeno heklet i bloggen fra før.....


Jeg har så og si ikke fått blogget noe i det siste, for jeg sliter så fryktelig med en betennelse i høyre skulder........ Beklager det. Men de tre vinnerne skal selvfølgelig blogges, men da vil jeg ha bilde og fremgangsmåte/oppskrift ogsåSmile)

Klem Anne .











Ragnhild har valgt ut dette kortet fra Anne Kristine som sin vinner!


"For et nydelig kort! Kommer i julestemmning når jeg ser på det og jeg liker alt ved korte. Falt for det med en gang jeg så det. Lekkert rett og slett!"






Camilla har valgt Tinemor sin flotte julekalender.

"Utrolig gjennomført, med mange herlige detaljer!

Den er både julete og jentete!! :)

Helt praktfull!"






Anne valgte dette telyskortet av Oheidia.
"Jeg falt for den gammeldagse looken
og de lekre fargene, det er så gjennomført både inni
og utenpå, og hjertepunchen langs kanten er nydelig!"




Marianne valgte Henrikkes julekalender.
"En utrolig lekker, detaljrik og morsom julekalender
som det tydeligvis er nedlagt mange timer og mye kjærlighet i .
Imponerende arbeid!!"





Anette valgte dette kort av Anne Bente
"Fordi jeg elsker lag på lag, og det var det masse av her! Nydelig oppsett og farger!"





Jeg Trine Lise har valgt meg dette nydelige bidrage fra Sanna som min vinner.
Elsker de rike varme fargene og de flotte motivene.
Pynt og distressing er så lekkert.
Helheten er nydelig :)



Gratuleres så masse jenter :)

Da er det bare å sende oss en mail med adressene deres så vi får avgårde julegavene deres.
anonymescrappere@hotmail.com

Hilden jentene i Anonyme Scrappere

4 kommentarer:

  1. Så mange nydelige vinnerbidrag!! Gratulerer til alle sammen! :)

    SvarSlett
  2. Å så moro:)
    Gratulere til alle sammen. Så mye fine bidrag:)

    SvarSlett
  3. Så masse nydelig dere alle sammen som har vunnet har laget:)

    SvarSlett
  4. Tusen takk! Så moro da!
    Gratulerer alle sammen så mange flotte bidrag:o))

    SvarSlett

Tusen takk for at dere deltar hos oss i Anonyme Scrappere