8. des. 2010

Utfordring #12 - Blått og hvitt

Jammen var det ikke blitt onsdag igjen.
Mørketiden har senket seg, her jeg (Anne) bor er det
bare såvidt vi har tre timer med lys før det mørkner igjen.
Da er det deilig å ha en hobby å kose seg med! :)

Igjen vil jeg bare takke for alle de lekre bidragene
vi får fra dere, og for hyggelige kommentarer som
blir lagt igjen. Vi setter kjempestor pris på det! :)

Til utfordring #12 har vi fått med oss to sponsorer.
Den første er *Wink *Wink Ink,
en produsent av flotte digitale stempler.
*Wink *Wink Ink lar vinneren selv velge stempler
for en verdi av 15 dollar i nettbutikken deres. :)


Den andre sponsoren som vi var så heldige å få med,
er et helt nytt prosjekt fra Hege A. Lundqvist,
hun har designet en serie stempler som
hun kaller "det lille ekstra".

Dette er nydelige stempler som passer supert både på kort og LO-er. :)
Disse to flotte stempelplatene sponser hun vinneren med!





Så fra de flotte premiene over til utfordringen...

Utfordring #12 heter så mye som..
"Blått og hvitt"


Vi vil altså se kreasjoner som er laget i fargene
hvitt og blått. Denne gangen kan dere lage hva dere vil,
i hvilket tema dere vil, så lenge hvitt og blått er hovedfargene.
Det er lov å ha med litt andre farger altså, men ikke for mye. :)
Så minner vi om reglene våre,
vi håper alle tar seg tid til å lese dem
for å gjøre det lettere for oss. :)


Her er designteamets tolkning av oppgaven!

Anne


Anja


Anette



Camilla:



Marianne:



Trine Lise :




Vi gleder oss masse til å se hva dere finner på! :)
Fristen for å levere er 21. desember klokken 19.00.
Etterpå det tar vi juleferie,
da er det bare julespesialen som er åpen.

Lykke til, og nyt scrappingen i mørketiden! :)

10 kommentarer:

  1. Denne oppgaven passet fint! Har akkurat levert fra meg et dåpskort til en gutt :)
    Ha en fin adventstid!
    Hilsen Turid :)

    SvarSlett
  2. masse lekkert fra dt, men så er nå blått lekkert i seg selv og da :0)
    ha en flott dasg. klem pia

    SvarSlett
  3. Hei. Da har jeg linket mitt bidrag til konkurransen :)
    Ha ei koselig adventstid.
    Hilsen Ann Elin.

    SvarSlett
  4. Såå nydelige DT bidrag♥! Denne utfordr. passet meg veldig flott..siden jeg elsker blått og hvitt:)).
    Kjempefine stempler!:)

    Ha en super dag.
    Klem, Ellen

    SvarSlett
  5. Da har jeg lagt inn bidrag til den siste utfortingen og linket opp. Nydelige DT bidrag:)

    SvarSlett
  6. Da har jeg prøvd meg for første gang hos deres utfordringer! :)

    Så nå kan den leveres til mottaker, også legger jeg inn bilder imorgen... :)

    SvarSlett
  7. Da har jeg lagt til mitt bidrag. :)

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  8. Da har jeg også levert bidraget mitt, og lagt inn link! :)

    SvarSlett
  9. Håper bidraget mitt har blitt registrert?!

    SvarSlett

Tusen takk for at dere deltar hos oss i Anonyme Scrappere