16. mars 2012

Gjestedesign vinner!

Da har Linda fått velge vinner av utfordringen mist, maling og stensiler. Gled dere;)

Hei! Da har jeg funnet vinneren min:

Det har vært utrolig kjekt å få være gjestedesigner inne hos Anonyme scrappere, og ekstra kjekt å se alt det fine folk har laget med mist, maling og stensiler. Jeg har valgt min favoritt, en dame fra Danmark: nemmlig Anette / EttenA. Digger den LOen! Hun har brukt så mange masker over hele arket, laget sin helt egen bakgrunn. Jeg likte også veldig godt hvordan hun har punchet rundt hele arket med ulike punchere. 
GRATULERER!

Gratulere fra alle i Anonyme scrappere og! Kan du sende adressen din til anonymescrappere@hotmail.com så kommer det nok en pakke i posten snart:)

Vi må takke Linda for at hun ville være gjestedesigner hos oss. Takk for en flott utfordring!

1 kommentar:

  1. Tak for kåringen - det var sjovt at være med.

    SvarSlett

Tusen takk for at dere deltar hos oss i Anonyme Scrappere