13. feb. 2012

Anonyme Timeglass 2012 - siste oppgave

Heisann

Hvor morro er ikke dette folkens??!!
Jeg må si at det gleder meg og resten av AS-jentene noe helt enormt at dere er så mange og ikke minst så fantisk kreative

totalt var det 58 leverte bidrag innen i går
- dette betyr at det er kun 58 som kan delta i dag/morgen
(eller færre, husk at du må ha levert til nr 1, nr2 og nr 3 først, samt være påmeldt)

Mer om reglene finner du her

Nå blir det først repitisjon av Hovedtema før selve oppgaven
(begge deler skal jo være inkludert)

Tema for Anonyme Timeglass 2012 er
(bla lenger ned for dagens oppgave)

VALENTINE eller KJÆRLIGHET

Du kan selv velge om du vil lage ett valentines- eller kjærlighetsrelatert kreasjon til kjæreste, venninne, mor eller far osv

Du kan videre velge hva dette innebærer, men det skal vise KJÆRLIGHET eller HJERTER o.l. - det viktigste er at vi ikke er i tvil

- du kan videre velge selv om du lager kort/LO/kreasjoner


Dagens oppgave
Anonyme Timeglass del 4:

Oppgaven:

FRI OPPGAVE

Frist: 14. februar 23:59

Her kommer inspirasjon fra DT:

Anja:
1.

Anja:
2.

******

Vinneren blir annonsert i løpet av 15. februar
- mulig vi har noen overraskelser til deg :)

Vi ser virkelig frem til hva dere får utav dagens oppgave




14 kommentarer:

  1. Er bare så misunnelig på dere jenter som har mulighet å være med videre :-) Litt vanskelig for meg å scrappe på ferie. Gleder meg allerede til neste gang. Lykke til videre,
    klem fra Karin :-)

    SvarSlett
  2. Når er neste gang? Da har jeg lyst til å være med også:-)

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Åh, dette var moro! Hektisk, men supergøy! :)
    Tusen takk for nå! Klem fra Siv (Kreativesiv)

    SvarSlett
  5. Dette har vært skikkelig artig! Har følt meg kjempekreativ disse dagene! Gleder meg allerede til neste gang :)
    Klem fra Lisbeth K

    SvarSlett
  6. Er helt enig med de over meg! DETTE VAR GØY!
    Har satt av resten av kvelden til siste oppgaven og har en liten ide i hodet. Ha en fin dag alle sammen! Klem

    SvarSlett
  7. Har virkelig vært noen kreative og koselige dager med oppgavene :)
    Kosa meg skikkelig, og så utrolig glad for at jeg meldte meg på!
    Da var siste oppgave levert, og kreativiteten på høygir, hihi :)

    SvarSlett
  8. Da var også det siste av mine fire bidrag levert:)
    Dette var skikkelig gøy, og blir gjerne med en annen gang også:)
    En super utfordring!!
    Klem
    May Brit

    SvarSlett
  9. Dette har vært supermorsomt! Har fått gjort flere nye ting og utfordret meg selv også!

    Klem

    SvarSlett
  10. Eg føle at eg som kort-makar har vokse med denne oppgåva.
    Tusen takk for sjansen :)
    Ser fram til neste maraton ;)

    SvarSlett
  11. Dette har vært moro og utfordrende. Må strekke seg litt utover det man lager til vanlig. Takk for spennende oppgaver!

    SvarSlett
  12. Jeg har også kost meg veldig med disse oppgavene! En inspirerende måte å komme igang igjen med både kortlaging og blogging etter en pause.. Dette vil jeg være med på flere ganger! :)

    Takk for jobben dere legger i dette!

    Gode tanker og klem fra Marte

    SvarSlett
  13. Dette var kjempeartig!! Har storkost meg med oppgavene og blitt utfordret med korte frister! Har ikke blitt mye gulvvask her siste dagene! :-) Så mye fint og inspirerende fra dere i DT. Takker for super utfordringsblogg!! :-)

    SvarSlett
  14. På vegne av resten av oss i AS
    -tusen takk til dere alle jenter - har vært nesten litt for spennende for å se hvor mange som holdt ut til slutten - og dette er rett og slett WOW!!

    blir som flere har nevnt vanskelig jobb for oss i DT å velge vinner, er alt for mye lekkert hehe :)

    tusen takk så lenge for alle bidrag - vinneren får dere i morgen tidlig :) klem fra Anja

    SvarSlett

Tusen takk for at dere deltar hos oss i Anonyme Scrappere