9. feb. 2012

Anonyme Timeglass 2012 er igang med utfordring nr 2

WOW

for en start dette har vært dere !!!

Tenk - i uken som gikk var det 88 av dere som meldte dere på Anonyme Timeglass

- og jeg våkner i dag til en liste som viser seg å være SPEKKET i lekre kreasjoner fra dere og totalt 65 leverte bidrag !!!! Herremin så morro
- dette betyr at videre er det KUN dere 65 som får delta
(og dere må levere til dagens og de 2 neste oppgavene for å kunne vinne)

Mer om reglene finner du her

Nå blir det først repitisjon av Hovedtema før selve oppgaven
(begge deler skal jo være inkludert)

Tema for Anonyme Timeglass 2012 er
(bla lenger ned for dagens oppgave)

VALENTINE eller KJÆRLIGHET

Du kan selv velge om du vil lage ett valentines- eller kjærlighetsrelatert kreasjon til kjæreste, venninne, mor eller far osv

Du kan videre velge hva dette innebærer, men det skal vise KJÆRLIGHET eller HJERTER o.l. - det viktigste er at vi ikke er i tvil

- du kan videre velge selv om du lager kort/LO/kreasjoner


Dagens oppgave
Anonyme Timeglass del 2:


Oppgaven: Form
Enten Oval eller Rund eller Hjerte -formet kreasjoner
(altså ikke firkantet o.l.)

Frist: 10. februar 23:59

Anja

PIA


Følg med på nedtelling i Inlinkz´n under her
Lykke til - vi gleder oss noe helt enormt til å se hva dere lager




5 kommentarer:

  1. Så spennende oppgave! Gleder meg!

    SvarSlett
  2. Spennende. Håper jeg får til denne :)

    SvarSlett
  3. Spennende! Planlegger å gjøre noe jeg aldri har gjort før!

    Klem

    SvarSlett
  4. Dette var en real utfordring for meg også! Gleder meg til å se hva de andre kommer opp med! :)

    SvarSlett
  5. Åhh, nei og nei... Hva har jeg gjort. Jeg glemte bakstykket på klokka...... Håper jeg får lagt inn igjen med riktig nå da. Huff å huff... sånn går det når en skal forte seg, amma.

    SvarSlett

Tusen takk for at dere deltar hos oss i Anonyme Scrappere