29. sep. 2011

Vinneren av utfordring #28 Gutte/Herrekort

Hei, hei alle sammen. Da er det tid for å vise vinnerne for utfordring #28 som er Gutte/Herrekort.
Tusen takk for alle de flotte bidragene, det ble 55 stk. som jeg virkelig har koset meg med.
Det ble veldig vanskelig for meg å velge bare tre vinnere, men nå er avgjørelsen tatt og her er vinnerne.

Samtidig vil vi takke for våre flotte sponsorer.
*
Da vil jeg gratulere så mye til vinnerne som er;

*
*
*

bronse som går til Kirsten
Her falt jeg for Nydelig oppsett og farger! 
Og detaljene fra urmakeren.


premien er fra AS


*


Sølv går til Karen Elise
Flotte farger til det malte motivet og herlige detaljer med pynt,
og med litt splasj....helt nydelig for mitt øye....



Premien er fra Scrapshop

*




1.plass  og gullvinner er Unni
Jeg ble imponert over Unni`s teknikker og flotte detaljer på
bursdagsboken til hennes sønn.  Her kan dere inn og se.


Premien er fra Crafty sentiments

Ta en titt innom og se på alle de fine bidragene, jeg har iallefall fått mange fine tips og inspirasjon fra
denne utfordringen * Takker alle sammen *

Da vil jeg be vinnerne sende navn og adresse til  anonymescrappere@hotmail.com., sender så  premiene snarest mulig

Dere må gjerne ta med dere en badge om dere vil.

Minner så om pågående utfordring #29 som har"Knapper", se øverst til venstre i sidebaren.


2 kommentarer:

  1. WOWWWW, å gurimalla kor herlig da :)))) tuuuuuuuuusen takk :)))))

    SvarSlett
  2. :-D Tusen takk! Så gøy!!! Og gratulerer til Kirsten og Unni!

    SvarSlett

Tusen takk for at dere deltar hos oss i Anonyme Scrappere