1. juli 2011

Vi fyller 1 år i dag +++

Ja, vi fyller 1 år i dag!
Hurra!!!!!

Jeg trodde ikke at det kom til å bli så bra som dette når jeg mailet Anne for ca 1 år siden og spurte om hun ville være med å starte en utfordringsblogg.
Trodde virkelig ikke at vi ville ha over 370 følgere og ett så bra DesignTeam som vi har.
Vi har hatt et supert år og det er takket være DERE! ;)
Dere får bloggen til å leve med alle de fantastiske bidragene dere leverer annenhver uke.
Det har også vært en del jobb for å ha kommet oss hit, det å huke tak i sponsorer, planlegge og organisere slik at dere skal få utfordringer å delta på.
Men vet dere hva? Det er verdt det! :D
Er så mye inspirasjonson å hente fra dere og vi gleder oss til enda ett år med dere.


Vi feirer med en fantastisk bloghopp fra følgende sponsorer:
- hold dere fast -
alt dette kan bli DITT - altså kun 1 vinner på denne fantastiske bloghoppen:

En liten sniktitt på hva vinneren får med seg! ;)
..premiene i sin fulle helhet blir publisert sammen med vinneren !!


Her er sponsorene:














For å være godkjent deltaker i denne bloghoppen må du ha gjort følgende:


1. Levert ditt UNIKE bidrag til AS
(Altså, ditt bidrag kan ikke kombineres med andre utfordringer, denne gang)
TEMA:
"Den store dagen"

2. etter at pkt 1. er gjort, må du legge igjen kommentar hos AS-bloggen

3. så starter selve blogghoppen, du besøker følgende DT-medlemmer i alfabetisk rekkefølge og legger igjen en kommentar hos hver og en av dem.

..start her hos AS og fortsett alfabetisk i følgende rekkefølge:
Anette

***

Vi må dessverre i denne omgang ta farvel med noen av våre fantastiske DT-medlemmer, vil få takke for all kreativitet og scrappeglede dere har gitt oss i tiden her hos AS.


Vi har i den anledning headhuntet en håndfull kreative sjeler som vi er stolte av å presentere for dere:

Vi ønsker hjertelig velkommen til:

Team 1

Jeg hedder Pia, er født i 1950 og bor i Smørum, som ligger i Danmark.Jeg mødte min mand i 1966 og vi har en dejlig datter på 39 år,svigersøn og 2 skønne børnebørn.Mikkel på 17 år og Mathilde på 12 år.Mathilde vil stadig gerne stå model og er ofte at finde på mine layout.Mikkel har den alder hvor han ikke synes det er fedt at blive stillet til skue Jeg startede så småt med scrapbooking i august 2006. Inden den tid havde jeg aldrig hørt om scrapbooking men jeg blev hurtig grebet af denne dejlige hobby og jeg er også blevet mere og mere grebet af kortmageri. Jeg slapper af når jeg i mange timer fordyber mig med bordet fyldt med papirer,lim, blomster og andet pynt

Jeg har hatt scrapping som hobby nr. 1. siden kortkurs i februar 2006. Før scrapping var det strikking og sying, nå blir det helst maskinsøm på papir. Noen layouter har det også blitt.
Etter jeg startet med blogg fikk jeg virkelig se hvor stor denne scrappingen er blitt, og så mange flinke der ute!

Mine favorittprodukter er nok Distress Ink. Liker å sverte ting jeg lager, blending tooler`n er blitt brukt en del sammen med andre produkter av TimHoltz. Jeg vet ikke helt hvorfor men gutt og herrekort liker jeg godt å lage, kanskje det har med at jeg er nok litt forsiktig med bling og blomster. Jeg har alltid likt å holde på med farger, så scrapping ble bare midt i blinken for meg. Og jeg må bare nevne mine 7 andre scrappegale venner som inspirerer meg, vi møtes en kveld hver 14. dag her på Tingvoll i Nordmøre. Ellers så blir jeg inspirert av mange, mange scrappeblogger rundt i verden.




Gry-Beate
Jeg er 39 år og bosatt på Ulefoss, i Telemark, med mann og to nydelige barn. Jeg startet med scrapping for 4 år siden.Etter å ha prøvd, og feilet... ble jeg hekta på kortlaging.

Gro


Jeg heter Gro, er 40 år og bor i Holmestrand sammen med min kjære katt…
Kortlaging begynte jeg med i 2007, da jeg ble permittert fra jobb i et halvt år fordi Hanekleivtunnellen raste sammen og arbeidsplassen min måtte stenge.
Det var jeg og to andre jeg jobbet sammen med som fant ut at vi måtte ha minst en hobby til, skulle vi komme oss igjennom et halvt år uten jobb.
Og jeg må jo si jeg har vært hekta siden…. Og det er blitt ganske mange av oss etter hvert som treffes for å lage kort og sosialt samvær.
Når det gjelder scrappestil så er vel statusen at jeg har ingen bestemt stil. Prøver det meste.
Etter jeg fikk meg blogg har det jo åpnet seg uante muligheter. Og er jeg tom for inspirasjon en dag, er det bare å ta seg en liten bloggrunde.
Det er så utrolig mye lekkert som blir laget rundt omkring og da kjenner jeg at lysten til å lage noe skikkelig fint kommer krypende igjen.
Jeg må jo si det var hell i uhell at jeg ble permittert, fikk jo en hobby for livet….


Team 2

Jeg heter Aina, er 37 år og bor i Molde sammen med mannen min Frank og våre to døtre Maria 13, og Marthe 17 år.
Har scrappet siden høsten 2008 da jeg fant ut at jeg skulle lage et album til eldstejenta til konfirmasjonen, og siden den gang har det bare "ballet" på seg!
Liker best å lage LO`er og stilen min heller nok til det shabby..og jeg er veldig glad i detaljer, gjerne massevis av dem.
Gleeeder meg til å bli med i teamet, dette er en stor ære for meg!!
Ønsker med dette alle en riktig god sommer, jeg skal ihvertfall knipse masse bilder og kose meg med dem utover høsten ;-)

Anne Kristine
Mitt navn er Anne Kristine Skovborg Holt, gift og vi har fem barn og
tre barnebarn. Vi bor i Halden og kun den yngste sønnen bor hjemme.

Jeg har alltid likt å ”leke” med papir og har alltid holdt på med en
hobby. Men våren 2004 prøvde jeg for første gang et motiv stempel.
Høsten 2004 laget jeg min første layout etter en reise til Egypt. Etter
det har det bare tatt av og en ny reise med papir og teknikker begynte.
Jeg elsker å være kreativ og for meg er det rekreasjon å få være på
hobby rommet og skape.
Har vært med i ulike desiger team som har gitt meg mye inspirasjon og vært med på å utvikle meg videre i denne ”papir” verden.
Jeg elsker vintage stilen og liker veldig godt å prøve ulike teknikker.
Prosessen i det jeg skaper er viktig for meg. Jeg skaper både kort og
layouts og liker også godt å lage veggbilder og andre ting som kan pynte
opp i hjemmet.
Heisan!
Hege heter jeg, er 36 år, kommer egentlig fra Trysil, men har "forvillet" meg opp til Steinkjer. Her bor jeg sammen med min samboer og våre to sønner på 8 og 11 år.
Jeg har alltid vært kreativ, og har prøvd mange forskjellige hobbyer, - men ingen har gitt meg så mye som scrappinga! Det begynte forsiktig med kortlaging for 5 år siden, men det var vel først for fire år siden at det virkelig tok av og jeg ble bitt av "scrappebazzillen"! Gjennom denne fantastiske hobbyen får jeg ikke bare uttrykt meg kreativt, jeg får også mange nye herlige venner!! Jeg stortrives på scrappetreff, og prøver å delta på det så ofte det lar seg gjøre. Jeg finner masse inspirasjon i den kreative energien på slike treff, og elsker å se hva andre lager! Ellers finner jeg også inspirasjon i bloggverdenen, på youtube og i diverse forum, - det kan være en scrappestil, en teknikk eller en fargesammensetning.
Stilmessig er jeg vel innom litt av hvert. Jeg liker veldig godt vintage-stilen når jeg lager kort o.l., da får jeg virkelig kost meg med blonder og "jenteting" som jeg ikke får brukt så mye på LO'er (gutta mine har ikke sansen for å bli pyntet med blomster og blonder av en eller annen grunn..) Når jeg scrapper LO'er går det oftest i mer freestyle-stil, det er gøy å kunne leke litt også!
Håper jeg kan være til inspirasjon!


Mette
Jeg heter Mette er 48 år, jeg er gift og har to voksne gutter. Jeg er både oppvokst og bosatt på Gjøvik
Jeg begynte med kortlaging for noen år siden og jeg har etterhvert blitt mer og mer hektet på denne flotte hobbyen, kan vel si at jeg er helfrelst. Jeg synes det er så mye flott en skape av papir, og det slutter aldri å fasinere meg .

Scrappestilen min kjennetegnes mest av vintage og shabbychic stilen, men jeg synes også det er artig å prøve andre stiler.
Jeg er veldig glad i blomster , blonder og stæsj og det preger kortene mine. Jeg er nokså allsidig når det gjelder farger, liker det meste i fargeskalaen.

Jeg henter mye inspirasjon fra srappeblogger synes det er så mange kreative og flinke folk der ute i bloggverden. Etter jeg begynte med denne hobbyen har jeg også fått mange "scrappevenner " som gir meg masse inspirasjon og glede.

Tema denne gang er:
"Den store dagen"
Lag hva du vil til "en stor dag"


Anette:


Anja:

Korteske + kort (matchende sett) + Te-dispenser :)



Marit:


Merete:

Invitasjon, bordkort og kort til bryllup. Har brukt rødt og svart embossingpulver.


Mette:
Gaveeske til brudeparet

Pia:
Æske,blomster deco og bordkort

Ragnhild


Håper du slenger deg på blogghoppen vår ;)
- Husk å les reglene -
Du har en uke på deg ;)
Klem fra Ragnhild!








48 kommentarer:

  1. Du snakker om :-)
    Dette må jeg prøve å få tid til å bli med på.
    Herlige DT-bidrag!
    God fortsettelse til oss alle,og nyt helga!

    -Helle-

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen! Håper jeg får anledning til å være med på denne!

    SvarSlett
  3. Så spennende! Jeg starter ferien i dag og hvis det ikke skulle bli bare solskinnsdager, er dette noe jeg virkelig kunne tenkt meg å bli med på :)
    Lykke til alle sammen og god sommer!

    SvarSlett
  4. Gratulerer med dagen!
    Dette var en spennende utfordring, håper jeg rekker å lage noe før ferien begynner:)

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med dagen!

    SvarSlett
  6. Hipp hurra for dere - grattis med dagen! :)

    SvarSlett
  7. Hipp hipp for ett år!
    Jeg har laget et bidrag, og slenger meg herved i blogghopping :)

    SvarSlett
  8. Gratulerer med jubileum og nytt DT!
    har laget et bidrag, nå er det bare for meg og hoppe fra blog til blog!

    God helg!

    SvarSlett
  9. Wow for en præmie til en herlig udfordring. Tak for alle jeres inspirerende kort/projecter. Og tillykke med det første år.
    klem fra Dorte

    SvarSlett
  10. Nu har jag hoppat runt från det ena inspirerande alstret till det andra! Härlig Blog Hop!

    Anna / Zildara

    SvarSlett
  11. Nå skal jeg starte min hopperunde! Grattis med dagen, og nytt DT!!

    SvarSlett
  12. Da har jeg hoppet rundt!!!
    God helg!

    SvarSlett
  13. Gratulerer med ett-årsdagen.
    Nå har jeg levert mitt bidrag og starter med hoppingen i bloggene deres :)

    SvarSlett
  14. Da har jeg hoppet runden og kommet tilbake hit. Mye fint å se :)

    SvarSlett
  15. Gratulerer så masse med 1 års dagen :)

    Nå skal jeg hoppe rundt å la meg inspirere i bloggene til designerne :)

    SvarSlett
  16. Nå har jeg hoppet runden rundt og må bare si WOW!!!! Så mye fint dere lager :) kommer virkelig til å besøke bloggene deres igjen :)

    Hilsen Christine :)

    SvarSlett
  17. Gratulerer med jubileum:):)
    Jeg har laget et bidrag, og nå skal jeg kose meg med blogghopping.

    SvarSlett
  18. Gratulerer så mye med dagen!!
    Jeg har laget ett bidrag og nå starter jeg blogghoppingen!!

    SvarSlett
  19. oi oi oi....dere lager så mye lekkert =)
    Denne runden tok sin tid...jeg strandet jo innom nyere innlegg her og der og måtte kikke litt på de også. Nå er jeg proppa full av ny inspirasjon...tusen takk!!
    klem

    SvarSlett
  20. Gratulerer med dagen som har vært! Nydelige bidrag fra DT teamet! har nå levert mitt bidrag, så Nå skal jeg ta meg en hoppetur rundt å se :)
    klem

    SvarSlett
  21. Gratulerer med dagen! Kjempeflott blogg og flinke DT. No skal det hoppast.

    SvarSlett
  22. Eg har no vore rundt med avstikkarar både her og der. Veldig mykje fint og gode tips.

    SvarSlett
  23. Gratulerer så mye med 1-års dagen!
    Jeg har levert mitt bidrag, og gleder meg nå til å hoppe rundt på bloggene deres :)

    SvarSlett
  24. Gratulerer med 1-årsdagen!!

    Har lagt inn mitt bidrag, så nå skal jeg rundt å hoppe...gleder meg!!

    Sommerklemmer fra Plundis

    SvarSlett
  25. Det har virkelig vært gøy og inspirerende å hoppe rundt på bloggene deres! Dere er dyktige!

    SvarSlett
  26. Gratulerer så masse med dagen! Og for en artig utfordring!

    Gleder meg til å bruke kvelden i bloggene deres og få masse inspirasjon!

    Kari

    SvarSlett
  27. Hei, gratulerer med dagen!
    Da er bidraget mitt levert og jeg skal starte hoppingen:)

    SvarSlett
  28. Da har jeg vært runden rundt og å så mye lekkert som var å finne i bloggene deres!

    Klem Kari

    SvarSlett
  29. Da har jeg tatt hele runden og sannelig var det mye flott å se:)
    Masse inspirasjon å hente.

    SvarSlett
  30. Gratulerer med 1-års dagen:) Nå har jeg levert inn mitt bidrag og nå skal kose meg videre med bloghoppingen:)

    SvarSlett
  31. Gratulerer med dagen :)

    Sliter litt med google kontoen min for tiden, så jeg har ikke fått lagt spot hos dere alle, men jeg har vært inne å sett

    SvarSlett
  32. Gratulerer med dagen hele gjengen, dette er en flott blogg med mange flinke designere:) Jeg har hoppet runden og lagt igjen spor etter meg på ferden, nå er hodet fyllt av inspirasjon.

    Lykke til med det neste året! Gleder meg til å følge med dere videre.

    Klem fra Hege/HegeGS.

    SvarSlett
  33. Gratulerer med dagen... Da har jeg stolt levert et bidrag til dere, og nå begynner blogghoppingen.. Jeg bare håper jeg rekker det, for jeg har en tendens til og virkelig lese blogger.. ;-)

    SvarSlett
  34. Gratulerer med overstått, da ahr jeg lagt inn mitt bidrag å skal hoppe rundt i blogg verden :-)

    SvarSlett
  35. Ferdig med en fantastisk blogghopping. Og det er flere av disse bloggene som kommer til og få jevnlig besøk av meg ialefall.. Men har ikke vært med på noe slikt før, så må bare si i fra om en ting, hvet ikke om det spiller noen rolle men.. Når jeg kommenterer kommer kallenavnet mitt Angelbitch opp, men i linken på innleveringen min har jeg skrevet Lena, som jo er mitt navn.. :-) Så vet dere det :-)
    Men nå er jeg så inspirert, så nå skal det scrappes.. *S*

    SvarSlett
  36. Gratulere med dagen!! Utrolig mye fint å se iblogghoppingen dere har laget til!! Mye inspirasjon å hente hos dere! Klem Vivian

    SvarSlett
  37. Gratulerer med 1 års dagen... HIPP HIPP HURRA!!!
    Og ikke minst... gratulerer med nytt DT.
    Nå skal jeg på blogghopping :-) ... Blir nok rene ferien
    Klem, Lisa

    SvarSlett
  38. Gratulerer med dagen :) Jeg har levert et bidrag så nå tar jeg en runde til alle de flinke DT hos dere.
    Klem, Therese :)

    SvarSlett
  39. Gratulere så masse med 1 års dagen:) dette er en utrolig artig blogg med mye fin inspirasjon. Skal fortsette følge dere. klem fra Line

    SvarSlett
  40. Gratulere med 1 årsdagen, hurra.
    Kjempe mange nydelige DT bidrag.
    Jeg har levert et bidrag til feiringen deres og nå skal jeg hoppe rundt :)

    SvarSlett
  41. For en herlig blogghopping dette har vært.
    Takk for all inspirasjon.

    SvarSlett
  42. Da har jeg lagt til mitt bidrag og skal starte blogghoppingen. Så utrolig mange fine bidrag! Og gratulerer med 1 års-dag! :-)

    SvarSlett
  43. Gratulerer så mye med 1 årsdagen. Denne tiden har gått fort, og det har vært utrolig mange flotte utfordringer. Gleder meg til fortsettelsen.
    Da er mitt bidrag levert, så da skal jeg starte med blogghoppingen:)

    SvarSlett
  44. Da har jeg hoppet ferdig;) Mye flott og fint i de ulike bloggene. Gleder meg til å besøke alle bloggene igjen ved en senere anledning.
    God sommer.
    Klem, Jeanett

    SvarSlett
  45. Hipp, hipp!
    Så gæy å være med på!! :D

    Ønsker alle en herlig sommer videre!
    Klem!

    SvarSlett
  46. Da er reisa i bloggene over - mektig imponert!!
    Klem!

    SvarSlett
  47. Gratulerer med 1-års jubileumet!!! Dere gjør en fantastisk jobb!!!! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at dere deltar hos oss i Anonyme Scrappere