11. juni 2011

Vinnere av utfordring # 23 : Noe til Barn / baby


Tusen takk for alle de fantastisk flotte bidragene som har kommet inn. Det er imponerende hvor mye variert og flott dere lager !!. Jeg har vært innom alle bloggene, men det var ikke alle steder jeg fikk lagt igjen spor pga tekniske problemer / eller for tungvinte oppsett for å kunne legge igjen spor. ( Kan vi igjen be om at ordbekreftelsene blir avvikla ?? ) Det har vært kjekt å besøke dere alle !! Nå etterpå så kom den vanskeligste jobben - å plukke ut 3 vinnere . Jeg har tenkt og fundert, og fundert litt til.. For jeg er første mann ut som skal velge vinnere helt alene..... Men, sånn ble de valgene jeg tok :


med denne premien


fra


er :

.

.

.

.

.

.

Linda

med denne flotte LO'en :


Jeg falt veldig for det flotte , enkle oppsettet, og den
raffinerte bruken av småpynt og sirkler.....


Så :


får dette flotte gavekortet fra



og vinneren er :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


med dette flotte kortet


Det jeg falt for med dette kortet, var harmonien i det totalt.
Motivet var nydelig fargelagt, men det dominerte ikke.
Helhets-inntrykket ble det lyse, lette med utrolig flotte
innslag av blå kontraster, og lekkert plassert pynt.


Tilslutt


får en premie på 5 stempler fra


og vinneren av denne gaven ble :

.
.
.
.
.
. tam, da,ra,tam
.
.
.
.
.
.
.
.
.



med denne utrolig flotte vogna :



Her er det valgt utrolig lyse , lette og flotte mønsterark.
Mange flotte detaljer, gjennomført og lekkert !!
Et lite kunstverk !!

Gratulerer til dere alle 3 !!

Vi ber om at dere sender navn og adresse til :

anonymescrappere@hotmail.com

og merker mailen Vinner av utfordring # 23 og hhv gull, sølv eller bronse

3 kommentarer:

  1. Hurra, jeg er blandt topp 3 og kan få bronsjepremien i posten, kjempemoro blandt så mange flotte bidrag!!
    Gratulerer til dere andre også :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer alle sammen! Lekre prosjekt.
    Takker for inspirasjon jeg :)
    -og ønsker alle en fin helg.
    Hilsen Turid :)

    SvarSlett
  3. Oi, tusen takk, så hyggelig å bli plukket ut som gullvinner, nå ble jeg kjempeglad:)
    Klem Sissel

    SvarSlett

Tusen takk for at dere deltar hos oss i Anonyme Scrappere