20. mai 2011

Vinner av shabby chik!


Jeg har kikket om og om igjen på alle flotte bidrag som har kommet til utfordringen og jeg er utrolig imponert! Det har kommet inn så mange nydelige og forseggjorte kreasjoner i den perfekte shabby chic stilen! Det var derfor ikke så veldig lett å kåre en vinner… Etter å ha plukket meg noen favoritter måtte jeg bare la skjebnen avgjøre resten – jeg lot min datter trekke lodd blant dem.

Den heldige vinneren får denne flotte pakken i posten!


Hun har trukket bidrag nr 16, så vinneren ble Gunn. J Gratulerer!


Kan du sende oss adressen din og merke mailen med shabby chik.
Tusen takk for alle flotte bidrag! Vi har kost oss med å hoppe rundt i alle de flotte bloggene.
Kos dere masse i vår været og ha en fin helg!

Hilsen alle jentene i AS


2 kommentarer:

  1. OI:) For en herlig start på dagen! Klemmer:)

    SvarSlett
  2. Ja, dette må være en verdig vinner. Kortet var bare helt nydelig!!!

    SvarSlett

Tusen takk for at dere deltar hos oss i Anonyme Scrappere