25. mai 2011

Utfordring # 23 Barn/Baby

Da er det tid for en ny utfordring, og siden jeg tabba meg ut på søndag
med en aldri så liten tidlig publisering,
så regner jeg med at det er noen av dere som nå alt har laga bidrag
og sitter klar til å levere så snart det er blitt onsdag kl 10 .00 :)

Men før jeg røper temaet for dere øvrige, så er det tid for presentasjon
av denne utfordringens sponsorer:

som sponser med 5 stempler
og
med en gavesjekk på 10 pund

og til sist :

Bronse: Anonyme Scrappere


Så over til selve utfordringen:
Vi ønsker at dere skal lage noe til barn eller baby.
Om det er kort, LO, eske eller annet er opp til deg.



Her kommer litt inspirasjon fra DT team 2 :






Ragnhild



Marianne
Jeg vil bare minne om at du må linke til innlegget ditt
i bloggen din, og ikke bare bloggen.

Dessuten, så er vi veldig glade for om du slår av ordbekreftelsen
din. Det gjør det mye enklere for oss å gi deg en kommentar.
Hvordan du gjør dette, kan du lese her i høyre sidebar.

Som vanlig har du 13 dager på deg på å levere,
med andre ord til tirsdag 7. juni kl 19:00






Bidrag mottatt på mail.


Vi har mottatt et kjempe fint kort og en nydelig eske på mail fra Jeanette L. Svendsen.













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at dere deltar hos oss i Anonyme Scrappere