18. mai 2011

Et brettekort tutorial

Hei alle sammen!



I dag jeg Loreta skal vise dere hvordan å lage slikt brettekortet:






På innnsiden er det et lomme for penger, en gave og eller en tag der du kan skrive dine gratulasjoner:





Her er en tutorial for dette brettekortet:



1. Brett papiret som det vises på bildet. Bare merk punktet i en midt på hver kant og brette papiret. Jeg brukte dobbeltsidig papir fra Prima. Størrelsen på papiret mitt er 20x20cm. Du kan bruke hvilken som hels størrelsen men det må være firkantet.





2. Forberede lommen. Jeg brukte trekanten.





3. Bruk lim bare på kantene.





4. Distress kantene og lim lommen på et kort.





5. Jeg laget en tag og dekorerte innsiden av et kort på dette punktet, men du kan gjøre det på slutten...





6. Lag en toppdekselet for kortet ditt. Mitt er størelse 14x14cm.





7. Lim toppdekselet på en av kantene på kortet ditt.





8. Lim båndet på baksiden og toppdekselet.





9. Toppdekselet er klar til å bli dekorert...





10. Brett kortet ditt og knyt en sløyfe og kortet er klar :)






Ha en fin dag!



(English version of tutorial is HERE)

3 kommentarer:

  1. Så lekkert :) du er helt rååå på kreasjoner :)
    klem

    SvarSlett
  2. Det her var nydelig!
    Må helt klart prøves... :-)
    Tusen takk for tutorial.

    Klem, Gro

    SvarSlett
  3. Kjempeflott! Må prøves. :)

    SvarSlett

Tusen takk for at dere deltar hos oss i Anonyme Scrappere