24. jan. 2011

Vinner av utfordring #13!!

Jeg må bare beklage så mye at det har tatt så lang tid å få
ut favoritter og vinnere. Jeg har hatt litt trøbbel med å kopiere
bilder fra bloggene, men nå som jeg skulle vise samboeren min
problemet så funket alt selvsagt helt fint. ;)

Jeg tenkte også jeg skulle friske litt opp for dere hvordan
vi velger favoritter og vinnere her hos AS,
for dette har vi fått noen henvendelser om.

Vi bruker aldri random til å trekke vinneren vår med,
med mindre det står spesifisert.

Det vi gjør, er at hver av oss velger seg en favoritt.
Etterpå tar vi en avstemning, hvor vi alle har to stemmer.
Dette er altså for å unngå at det blir uavgjort mellom våre
favoritter, det er jo ikke så lett å stemme da. ;)
Håper dere syns dette er en grei ordning.
Grunnen til at vi gjør det sånn,
er jo at vi vil inspirere dere til å gjøre noe ekstra,
til å scrappe deres beste og fineste, for å
bli lagt merke til, og for at det å vinne skal være
heder og ære, ikke bare et lotteri. :)
Sånn har vi gjort det helt siden starten.

Denne gangen er det litt utenom standarden da,
det har vært litt misforståelser sikkert,
og jeg skulle få velge vinner siden jeg valgte utfordringen,
men ingen andre hadde valgt noe (kanskje de ventet på meg?),
så jeg har valgt alle favorittene og vinneren.
Mine favoritter er:













Det var favorittene, værsågod å ta et bagde om dere vil! :)

Vinneren av utfordringen
med tema "bursdag" er...
....














Jeg falt helt for den nydelige pyntingen,
dette må være et av de lekreste guttekortene
jeg har sett! :)

Send oss adressen din, så skal jeg få premien din av gårde
så snart som mulig, jeg har smartpostkonvolutten klar alt. :)

Tusen takk for alle de lekre bidragene,
nesten 90 stk fikk vi denne gangen. :)

Håper dere deltar på vintage-utfordringen vår også.

Håper dere alle får en flott uke og masse scrapping.
Klem, Anne.



5 kommentarer:

  1. Ååå så morro at dere valgte mitt kort som en av favorittene!! En gledelig overraskelse!!
    Klemmer, Wenche :0)

    SvarSlett
  2. Så kjekt at dere har valg meg til favoritt! :) Gratulerer til vinneren og til de andre favorittene.

    /Birthe M

    SvarSlett
  3. Flotte favoritter og en verdig vinner :) Synes det er morsomt med en utfordringsblogg som velger vinner istedet for å trekke!
    ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. Tusen tusen takk for at dere valgte mitt kort som vinner :) Det satte jeg utrolig stor pris på. You made my day! Thnxs :)
    Klem, Therese.

    SvarSlett
  5. Å, tenk at jeg ble en av favorittene! Tusen takk:))
    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett

Tusen takk for at dere deltar hos oss i Anonyme Scrappere