7. okt. 2010

Årets koseligste juleutfordring



Nå er det bare 78 dager igjen til julaften,
og mange starter allerede nå i oktober med juleforbredelser.
Da er det på sin plass med en utfordring som har med juleforbredelser å gjøre.

Denne utfordringen har vi i sammarbeid
med en flott dame som heter Anne. :)


Anne har nemlig en kjempekoselig juleblogg,



Tanken min bak bloggen "kreativ juleglede" er å få samlet masse forskjellig som har med julen og gjøre på ett sted.

Når det nærmer seg jul, er det mye som skal gjøres....Og hva er vel bedre enn å gi eller få hjemmelagede gaver, lage deilig julegodter, bake julekaker, eller bare kose seg med familie og venner rundt bordet med juleverksted? Med julepynt, julegodter, oppskrifter på deilig julemat.......ja alt:) Og, det er viktig å kunne ta med barna på det også!

Derfor er det også mye der man kan gjøre med dem:)
Mye i bloggen er laget av meg, eller de to guttene mine på 5 og 11 år.




Her har gutten min laget en "Til og fra" lapp av hånda si...



Og her har jeg laget en liten julegodtepose som er flotte å gi som en en liten gave. De er enkle og raske å lage, og hva du vil fylle i posen, ja det velger du helt selv!


Så denne ekstra utfordringen vi gir dere har det enkle navnet

"JUL"

Dere kan levere alt dere lager til jul, alt fra julekort til strikkede eller heklede gaver, kaker, noe som er tegnet, sydd eller kokt, noe dere lager alene eller sammen med barna deres. Så lenge det går under temaet "jul".
Vi vil også gjerne se trinn-for-trinn-forklaringer, tutorials, eller gode tips og råd.

Dette er ikke et krav, men et koselig og velformulert
blogginnlegg kan være et lite pluss. ;)

Her blir det også mye premier å hente.
Totalt blir det hele TI premier.
Vi hos AS velger oss ut en hver, altså sju favoritter.
Vi kommer til å velge kun blandt de scrappede bidragene da.
Anne bidrar med tre premier til, som hun velger ut tre mottakere av,
blandt resten av deltakerne.
Premiene kommer i form av innpakkede julegver,
og derfor er det ingen bilder, det skal nemlig være en overraskelse.
De skal under juletreet sammen med resten av julegavene. ;)

Fristen for innlevering er 16. november!

Vi i DT har så klart også laget noe spesielt til denne utfordringen.
Mer utfyllende om våre enkelte bidrag kan sees på hver enkelt sin blogg.


Anne




Anette





Trine Lise





Marianne




Camilla






Ragnhild



Vi gleder oss virkelig til å se hva som kommer inn til denne utfordringen.
Vanligvis har vi en grense på tre bidrag per person,
men til denne utfordringen er det ingen grense.

En liten oppsummering helt til slutt: Du kan lage hva du vil så lenge det har med jul å gjøre, la gjerne barna deres få lov til å levere noen noen bidrag. ;)
Det kan være kort, lo, esker, poser, baking, julepynt, strikking, hekling, toving,
hva enn dere finner på.

Kos dere masse med juleforbredelsene.

Bidragene leveres med inlinkz som vanlig,
altså innen 16. november.


Masse lykke til!



10 kommentarer:

  1. Herlig utfordring :D Og for noen fantastiske bidrag dere i DT har laget! Jeg tar av meg hatten og bøyer meg i støvet for dere ALLE sammen, dere er så dyktige!

    SvarSlett
  2. Åååå for en herlig utfordring!! Gleder meg vilt og uhemmet til å sette igang! Dette skal vi kose oss med, både jeg og ungene! Og så fint at vi kan levere flere enn ett bidrag! Tipper dere får litt av en jobb med utvelgelsene når den tid kommer! ;-D Lykke til, og takk for utfordringen! :)

    SvarSlett
  3. Kjempe flott utfordring. Kjekt med litt av hvert, og sannsynligvis masse inspirasjon fra andre bidrag.

    SvarSlett
  4. Glemte å legge inn kortet jeg lagde i går, typisk... men nå har jeg lagt inn det jeg lagde i dag :)
    morsom utfordring og flott med inspirasjon fra andre.

    SvarSlett
  5. Så mye fint som har kommet inn:) Flinke er dere!

    SvarSlett
  6. Takk for herlig og ikke minst veldig koselig utfordring :)Utrolig fine bidrag fra DT - sååå flinke dere er!! Blir nok minst ett bidrag på denne :) Klem

    SvarSlett
  7. Så masse herlig jul det har kommet inn:)) Morsomt å se!
    Gleder meg til å se mye mer;)

    SvarSlett
  8. obs, får ikke til å slette det innlegget mitt nr.62. håper dere klarer det :)


    kjempe koselig utfordring! gleder meg sånn til jula <3

    klemmer fra lise

    SvarSlett
  9. Herlig utfordring! Jeg elsker jula og synes dette er et ordentlig koselig tema:-)

    SvarSlett
  10. Det var en fin utfordring, kjempefine bidrag dere har laget! Jeg har lagt inn to bidrag.
    Merete.

    SvarSlett

Tusen takk for at dere deltar hos oss i Anonyme Scrappere