15. sep. 2010

Utfordring # 6 Vintage

Da var vi klare for en ny utfordring hos oss.
Først vil vi presentere vår sponsor.
Denne gangen har vi vært så heldige å få med
nettbutikken Ameline.



Ameline er et nystartet firma som holder til i Rygge i Østfold. Ameline har sitt utspring i en lidenskap for scrapping, og et ønske om å gjøre hobbyen til en hovedbeskjeftigelse.

Selv om fokus er på scrapbooking, har vi også produkter til mange andre hobbyer. Her finnes noe for enhver smak! Vi legger vekt på å ha et annerledes og spennende vareutvalg, og mye av det du finner hos Ameline vil du ikke kunne kjøpe andre steder.

Og her ser dere den flotte premien Ameline har sponset oss med.

Her er tre utklippsark fra Heartwarming Vintage,
et chipboardalfabet fra American Crafts, og seks flotte blomster.
Da var vi vel klare til å presentere utfordringen.
Denne gangen vil vi se


"Vintage!"


Vintage kan være så mangt,
og hva man definerer som vintage kan også variere veldig.
Denne gangen overlater vi definisjonen til dere.
Og dere kan få lage nøyaktig hva dere vil,
så lenge man kan se at det er vintage i stil.


Her ser dere hvordan vi i DT har løst oppgaven.

Ragnhild



Anette


Marianne



Anne


Camilla


Anja

Trine Lise




Vi håper dere ble inspirert til å delta,
og gleder oss til å se hva dere bidrar med.

9 kommentarer:

  1. Feiende flott utfordring :) Håper dere får kjempemange bidrag nå i disse julekorttider ;)

    SvarSlett
  2. Heisann!

    Da har jeg nok en gang levert bidrag her hos dere. Flott utfordring og utrolig flotte inspirasjonsbidrag fra dere DT`er.

    SvarSlett
  3. Hei, da var jeg med igjen!
    Herlig oppgave, og nyyydelige DT-bidrag!
    Håper dere liker kortet mitt!

    Klemmer Ida:o)

    SvarSlett
  4. Mitt bidrag er levert :)
    Flott med en vintage-oppgave :)

    SvarSlett
  5. Jeg er gerne med igen.
    god weekend

    SvarSlett
  6. Med to bidrag til i dag, har jeg brukt opp kvota mi for denne gang :)

    SvarSlett
  7. Mitt første vintagekort og min første utfording. *krysser fingrene*

    SvarSlett
  8. Jeg tok en sjangs å laget et til, hehe:-)

    SvarSlett

Tusen takk for at dere deltar hos oss i Anonyme Scrappere