1. juli 2010

Helt ny utfordringsblogg

I anledning nedleggelsen av en kjent og kjær norsk utfordringsblogg, sendte en jente et brev til en annen jente og lurte på om kanskje de to skulle starte en helt ny utfordringsblogg. Tanken slo ann, og før man kan si "scrappeavhengi" var bloggen opprettet.

Akkorat nå er vi jo helt i oppstartfasen, og bare to stykker. Planen er at vi først skal kjøre en prøveutfordring, prøve å få flest mulig følgere, og så klart sponsorer. Dersom alt går som vi håper kommer vi til å søke etter noen flere jenter til design teamet, og så blir det en ny utfordring annenhver onsdag.

Nå til den første utfordringen, som blir offentliggjort onsdag 7. juli, graver vi frem premier fra vårt eget scrappelager. Det blir valgt ut TO vinnere, denne første gangen. Reglene for deltakelse står i sidebaren, de skulle være greie nok.

Så får vi prentere oss da.

Hei Hei :)
Jeg heter Ragnhild og er en 27 år gammel scrappe glad kreativ sjel fra Trondheim. :) Å her bor jeg med mine 2 søte barn og min kjære sambo.
Mitt første møte med bazzil var i 2006, laga noe småtteri nå og da, men det tok ikke av før i 2008. Jeg elsker virkelig denne hobbyen og kommer nok til og bli gammel sammen med den. Jeg tenker scrapping nesten hele døgnet, det er på kanten til at jeg drømmer om det :P Men det er jo bare positivt å ha en hobby man er så engasjert i, for allt av døtid går med til den. :) Så kan ikke si at jeg kjeder meg.
Vil ikke si at jeg har en helt egen spesiell stil enda. Jeg er åpen for det meste og elsker og prøve nye ting. Men jeg har en forkjærlighet for rosa. Noe jeg ikke klarer og legge fra meg, for jeg har prøvd mange ganger, men ender alltid tilbake til den kjære rosa fargen. :)
For tiden går jeg hjemme i mamma permisjon, og trives veldig godt med det! :)
Det var litt om meg :)

Hei
jeg heter Anne, er 22 år, forlovet og har ei lita jente på ett år. Vi holder hus i ei lita bygd i vakre Lofoten.
Jeg oppdaget scrapping så vidt i 2007, og siden da har scrappekurven gått brattere og brattere, før det tok helt av i 2009. Jeg lærer enda, og vet ikke helt om jeg har funnet min egen stil enda. Jeg er veldig glad i søte stempler og å farge med Distress (noe som i blandt er SÅ vanskelig at jeg av og til har lyst til å kaste alt ut vinduet), liker søte og klare farger, eller vintage og dust. Nesten alt går, smaken endrer seg stadig vekk. Visakortet gløder, men det er jo så mye man bare MÅ ha…

Vi gleder oss masse til å starte opp, og håper dere bloggscrappere der ute følger med når den tid kommer.
Klem fra Ragnhild og Anne.

5 kommentarer:

  1. Synes dette er kjempekjekt og kjempespennende jenter!!!
    Flott initiativ =)
    Gleder meg masse til å delta på utfordringene deres - selv har jeg scrappet i mange år, men det er først nå de siste to månedene det har tatt helt av. Og jeg kjenner meg igjen jah - det er nesten så jeg drømmer om det! =D

    LYKKE TIL! =D

    SvarSlett
  2. Så spennende da. Skal bli morsomt å se utfordringen dere legger ut.

    SvarSlett
  3. Hej vad spännande det skall bli att följa er och se vilka utmaningar ni kommer att lägga ut.

    SvarSlett
  4. Lykke til :-) Legger dere på sidebaren min :-)

    SvarSlett
  5. Så spennende ! Lykke til :o)

    SvarSlett

Tusen takk for at dere deltar hos oss i Anonyme Scrappere